Tuesday, November 5, 2013

SHAKLEE untuk kesihatan ♥ Pemakanan tambahan terbaik untuk anda...

Assalamualaikum semua...it's about lunch time already...masak apa je hari ni??

Hari ni nadja nak kongsikan sedikit cerita  mengenai makanan tambahan SHAKLEE...kenapa nadja insist on SHAKLEE?? Sebab ianya 100% dari hasil tumbuhan...ianya selamat untuk diamalkan untuk seluruh keluarga n ianya berdaftar dengan Kementerian Kesihatan Malaysia untuk kualiti yg terjamin dan ianya HALAL!!!

Kini nadja pasti hampir 90% wanita kini keluar bekerja dengan harapan dapat membantu suami untuk menampung keperluan isi rumah dan menabung...nadja pun sama tapi nadja buat semuanya dari rumah saja...nadja pilih fleksibiliti dan al-hamdulillah nadja juga mampu membantu en suami tersayang sambil menjaga & membesarkan anak2 di depan mata...lagi jimat...hehehehehe

Nadja selalu cakap kat kawan2 dan adik supaya amalkan pemakanan yang seimbang dan minum air 0 secukupnya agar kekal sihat dan cergas...tapi ramai yang merungut, x sempat nak makan...byk kerja giler...n then bg yg dah berkahwin balik umah nak kena uruskan rumahtangga plak kan...sedih bila nadja juga pernah mengalami semua tu...n nadja setuju walau kita mdapat ruang 24 jam yg sama rata namun komitmen kita berbeza kan...selalu balik menangis sbb kepenatan, stress n migraine...then my fater always tell me...don't forget to take ur supplements!! Penting sebab kita memang x cukup tenaga bila makan n rehat x tentu...so untuk mbantu anda di luar sana yg selalu migraine dan stress, SHAKLEE ada supplemen yg boleh membantu..Vitamin B-Complex, Ostematrix dan GLA complex..memang terbaik untuk de-stress, tambah sel darah merah, kawal bp n kolestrol seterusnya menyeimbangkan hormone wanita especially yg baru bsalin tu kan....tp ini bukan ubat tau...no steroid at all!! All natural, memulihkan system dalaman agar sihat luar dan dalam badan!

 
Then timbul plak isu menyusu selepas pantang...nadja dl kerja shift...siang n malam...6 hari kerja 2 hari off...kerja ptg 2 hari, pagi 2 hari n then mlm 2 hari...bermula dari kerja malam nadja x tido 2 hari 2 mlm sbb balik umah kena jaga anak2 n suami plak kan...stock susu merudum...dah la x cukup tido...slalu lapar...penat plak dah...so again my father kept asking, dah makan supplemen hang belum??...google2 jumpa la set SHAKLEE jugak!!!
 
Dengan bantuan Alfalfa, Ostematrix dan ESP, nadja Berjaya fully breastfeed semua anak2...al-hamdulillah nak masuk 4 org dah...insyaAllah...selama 6 tahun nadja breastfeed x berhenti kecuali sewaktu melahirkan anak yg seterusnya...al-hamdulillah jimat duit belanja dan anak2 pun sihat sbb dapat zat n keperluan mineral yang terbaik...
 
Al-hamdulillah sekarang kami sekeluarga x perlu kunjung mengunjung ke spital atau klinik selalu sbb demam, batuk, selsema, colic atau asthma...amalan makanan tambahan SHAKLEE cukup untuk membantu kami mencegah dari penyakit dan melawan antibody yang kurang sihat!!
 
InsyaAllah anda juga boleh...nanti sms/whatsapp nadja di 019-3869195 n nadja akan ceritakan ya ♥
Hanya pada Allah kita memohon dan berusaha sebaik mungkin di dunia dan Allah jualah yang Maha Penyembuh lagi Maha Pemurah...insyaAllah nadja tolong semampu boleh...apa yg penting jgn putus asa n harus +VE!!
 

No comments:

Post a Comment