Friday, October 18, 2013

Get Clean® Water Pitcher by SHAKLEE!!!

Assalamualaikum, sihat semua??? Lama dah tak jenguk blog ni...sorry been very busy with my sewing...biasa la raya kan...now we're back with more updates to come...dan yang terbaru n terbaik dari SHAKLEE kini Get Clean® Water Pitcher is here!!! Jag air berpenapis...Penapis plak boleh ditukar bila meter automatiknya menunjukkan indicator TUKAR/CHANGE !! Boleh dibawa ke mana sahaja...mudah, ringan, sihat, selamat dan yang paling penting mampu milik!!! Hadiah terbaik untuk keluarga anda!!
 
Kadang2 kita selalu susahkan diri beli air mineral/RO water/distil water utk diminum bila time keluar umah kan...dirumah plak kadang2 malas nak p beli air mcm DR. S****a bagai...harga penapis air skarang plak dah mahal sangat...sekarang kita da ada pilihan baru yang mampu milik dan semestinya berkesan!!! Apa yang penting ianya bersih, selamat dan HALAL!!
 


Jangan tunggu lama2 stok masih ada banyak lagi ni...boleh email ke sms/whatsapp ke 6.019.3869195 atau LIKE dan PM kami di http://www.facebook.com/angels.mommies ....harga terendah dipasaran....boleh bandingkan harga kami dengan jenama lain, tapi anda akan pasti tidak dapat menafikan kebolehkerjaan n keberkesanannya berbanding jenama lain!!
 

No comments:

Post a Comment